Vânzări online mai multe făcând descrieri de produse.

vanzari online

Vânzări online mai multe făcând descrieri de produse.

Ai un magazin online sau o afacere online care sunt influențate din ce în ce mai mult de calitatea conținutului pe care te decizi să îl faci public? Chiar dacă este vorba despre un magazin online sau despre prestarea unor servicii, noi toți suntem martorii unui fenomen de competitivitate din ce în ce mai mare. Practic, este din ce în ce mai greu să faci vanzari online, dar și când ai spart gheața, atunci să vezi. Nu mai poți doar să dai copy-paste descrierilor de la furnizor, nu mai au efect exprimări cum ar fi: “Cel mai bun produs”, “Asta îți trebuie”, “Și bunica a încercat”, “Cumpără acum!”.

Există multe formulări și catchphrases care încă funcționează și reușesc să convertească un 0.60%, ceea ce nu este tocmai îmbucurător. Tot mai mult brandurile mari încep să creeze povești, iar despre asta vom vorbi și noi în acest articol.

Vanzari online. Spune povestea produsului tău fără să ceri nimic în schimb

Sigur ați observat generația tânără care probabil este cea mai critică și perspicace generație de până acum. Încă două lucruri caracteristice foarte importante ale acestor generații sunt egoismul și independența. Dacă un tânăr de 23 de ani se va simți păcălit să cumpere, nu va cumpăra. În același timp, este satisfăcut dacă vede că produsul îi poate rezolva o problemă.

Așadar, să spui că produsul tău este cel mai bun nu mai funcționează, dar nici să să spui că este cel mai ieftin. Ce rămâne de făcut? Spune-ți povestea! Ai un magazin de tricouri? De ce ai început să vinzi tricouri? De ce ai ales să lucrezi cu grafică printabila și care este targetul tău? Atinge clientul acolo unde trebuie. Ține cont că mare parte din generația de peste 40 de ani face tot posibilul să învețe de la cei tineri, deci, nici pe aceștia nu îi mai poți convinge prea ușor. Oamenii din jurul nostru sunt din ce în ce mai precauți și rezervați, dar pofta de vanzari online crește. Trigger some emotions!

Exemplu pentru un T-shirt shop:

“Of, Of… în timp ce vă transmitem aceste cuvinte dintr-o cameră plină cu tricouri, stăm și ne imaginăm cum era viața acum 20 de ani când probabil un brand cunoscut încă nu ne era cunoscut. Ne imaginăm cum tricoul era un obiect prețios purtat numai când trebuie și cum trebuie. Din dorința de a transmite un mesaj cu fiecare obiect vestimentar pe care îl purtăm, am decis să facem din această pasiune un business. Credem despre noi că suntem apostolii gândurilor tale.

Vrei ca toți cei din jurul tău să știe ce fel de persoană ești? Poartă-ți personalitatea la vedere! Tricoul tău poate deveni coperta ascunsă pe care nimeni nu o putea descoperi. Iubești natura? Avem un copac special desenat pentru tricoul tău, ești impulsiv, “F*ck you” pe tot spatele se va vedea de la zeci de metri distanță. Poartă emoție, nu doar o cârpă.”

Exemplu de articol scris de noi care genereaza un trafic de 10 ori mai mare decat intreg traficul de pe website.

Mulți dintre voi poate nu au timp sau vocația necesară pentru a sta în liniște să scrie la tastatură, dacă flerul antreprenorial nu bate spre această activitate, contactează-ne și te ajutăm noi.

Am ales să fac din acest subiect o serie, dacă îți dorești mai multe sfaturi despre copywriting, nu ezita să te abonezi newsletter-ului nostru. Cheers!

No Comments

Post A Comment