Servicii de Copywriting ieftine. Adevăr sau Minciună?

servicii de copywriting

Servicii de Copywriting ieftine. Adevăr sau Minciună?

Deschidem oficial tranșeele și aruncăm primele gloanțe către inamicii noștri principali: Freelancerii. Acești mici vulpoi șireți care ne iau pâinea de la gură și care nu mereu livrează cel mai bun produs pe care îl poți primi după ce cumperi servicii de copywriting online. În acest articol ne-am gândit să motivăm cu argumente de titan de ce totuși, un serviciu mai ieftin nu este tocmai potrivit.

Servicii de copywriting ieftine = Calitate îndoielnică

Un serviciu ieftin va sta mereu în spatele unei metodologii simpliste care va rezulta într-un livrabil mediocru. De cele mai multe ori nici măcar nu vei primi un text optimizat SEO. În alt articol vorbeam despre faptul că un conținut va exista degeaba pe website dacă nu este optimizat SEO. Până la urmă, scopul creării de content care este? Obținerea traficului. Traficul nu va veni dacă paginile tale nu sunt afișate în rezultatele Google.

Când te decizi să cumperi servicii de copywriting ieftine, la fel de bine ai putea să pui un copil de 14 ani să îți scrie articolele. Rezultatele vor fi aceleași.

Preț accesibil în defavoarea experienței

Impulsul de a cheltui mai puțini bani pentru un serviciu identic în prima fază este foarte puternic. Dar ce te faci când te izbești de momentele în care experiența freelancer-ului este insuficientă. Va presta un serviciu cu un preț accesibil dar singura diferența este că tu ești un client în toată firea pe când el nu este un prestator de servicii de copywriting cu toate actele în regulă.

servicii de copywriting ieftine

servicii de copywriting ieftine

Un freelancer va avea dificultăți în a purta o conversație de nivel înalt. Concepția unui serviciu în regim freelance este de Efectuat-Livrat-Plătit. De obicei freelancerii sunt mai comozi și nu ies din acest tipar, câteodată chiar devin anxioși când le sunt cerute detalii de customizare a proiectului sau li se dă feedback negativ.

Customizabil înseamnă mai scump

Unul dintre cele mai mari dezavantaje pe care îl prezintă o colaborare cu un freelancer este sensibilitatea la customizare. De cele mai multe ori, un client își va dori ca proiectul lui, indiferent de natură, să fie schimbat puțin până să fie încheiată colaborarea. Este deja ceva natural. Orice client consideră că anumite aspecte ale proiectului pot fi customizate intr-un fel sau altul.

Un freelancer nu îți va oferi acest tip de serviciu de customizare așa cum ar face-o o companie respectabilă. De obicei, pentru detalii minore care necesită puțin timp pentru a fi puse în aplicare, o companie îți va oferi privilegiul de le face gratuit.

În cazul unui proiect de colaborare cu un freelancer, vei fi taxat pentru orice cuvințel sau milimetru de cod pe care îl cumperi.

Astfel există riscul ca tu să plătești un freelancer cu o sumă pe care o puteai plăti unei companii. Iar diferența dintre servicii este considerabilă.

Până la alte noutăți din lumea copywriting-ului, nu ezita să ne contactezi dacă ai nevoie de ajutor cu creare de conținut.

1 Comment

Post A Comment