Marketing prin Conținut – Strategie pentru afacerea ta

marketing prin continut

Marketing prin Conținut – Strategie pentru afacerea ta

Marketing prin continut sau Content Marketing, oricum o fi, asta ne place să facem și abia abia rezistăm să nu mai divulgăm câteva dintre secretele noastre. Nivelul la care marketingul prin conținut a ajuns industria în prezent este unul copleșitor. Orice firmă mică sau mare apelează la această strategie pentru a-și marketa într-un mod inteligent produsele.

Le dăm dreptate, este un mod foarte eficient prin care poți atrage atenția audienței tale. Tot ce ai nevoie este de  TEXT ORIGINAL. Nimic reciclat, nimic împrumutat. Vei avea nevoie de ceva timp pentru a reuși să îți dai seama că nu te poți diferenția pe piață decât dacă ești special și unic.

Pentru că principala unealtă a unui copywriter sunt textele și literele, astăzi te vom învăța cum să faci marketing prin conținut sau și mai exact, cum să scrii un articol calitativ.

Cum se scrie un articol care vinde – Marketing prin continut

Un articol care vinde trebuie să folosească un limbaj simplu și un limbaj comun pentru a eficientiza transmiterea mesajului. Sigur, poți folosi anumite artificii cum ar fi metaforele sau epitetele care mai colorează puțin textul.

Un articol care vinde trebuie să contina cât mai multe fișiere sau surse de informare pe care cititorul le poate folosi. Aici vorbim despre imagini, videoclipuri, infografice, link-uri către surse importante)

Un articol care vinde se va face remarcat. Dacă te vei decide să scrii despre un subiect de care lumea deja s-a săturat, nu vei avea prea mare succes. Diferentierea este cea care îți aduce profit. Scrie despre subiecte pe care nimeni nu le abordează, folosește o abordare socială și provoacă intrigă. Astfel vei genera trafic, iar traficul se transformă în clienți.

Un articol care vinde este ușor de citit. Un astfel de material va avea un titlu și câteva subtitluri printre care se vor strecura câteva paragrafe concise și cu propoziții scurte.

Cele mai importante 2 etape de urmat pentru crearea unui conținut care vinde

  1. Cercetarea

Îți dai seama că informațiile dintr-un articol care vinde nu vin toate din imaginație. Crezi că articolele care prind sunt făcute în 10 minute doar pe baza informațiilor pe care tu le consideri corecte? Așa apar articolele care nu au succes.

Pentru a crea un conținut de calitate și care vinde trebuie să dedici timp consistent unor sesiuni de cercetare. Trebuie să înțelegi structura subiectului despre care scrii. Să înțelegi din ce puncte de vedere pot fi abordate. Făcând cercetare poți află informații noi pe care este posibil să le fi omis.

   2. Scopul Articolului

Înainte de a începe să scrii trebuie să stabilești ce îți dorești să obții prin articolul tău. Care este mesajul și care sunt rezultatele măsurabile pe care le poți identifica de pe urma articolului. Foarte mare grijă, scopul articolului nu are legătură cu informația care se află în interiorul acestuia.

Scopul poate fi foarte ușor manevrat de structura viitorului tău articol și de elementele pe care le vei include. (Linkuri, butoane, CTA, imagini, etc)

Sperăm că articolul nostru ți-a fost de folos. Spor la scris!

1 Comment

Post A Comment