Bun Venit in Pravalia de Scris de pe Content Online

 

Epitete si Metafore incoming

 

Fii cu bagare de seama cand alegi sa pasesti pragul pravaliei noastre de scris. Urmează o fabulă în dulcele stil românesc care se va încheia ca, toate fabulele românești clasice, cu o răsplată la ultimul capitol. You skip, you lose. So don’t skip.

banner-content-online
 

O poveste bună poate vinde orice

 

Se aruncau multe cuvinte de lauda la adresa unui storyteller din comuna alaturata. Cum ca s-ar fi hotarat sa-si investeasca economiile, care nu erau prea multe, intr-o incercare de a da valoare unei povesti. Micul artist s-a hotarat sa cumpere un produs de pe Amazon. Era vorba despre un gadget de monitorizare al activitatilor fizice.

Pretul de cumparare a fost de 100 de dolari. Fiind un storyteller iscusit, a creat cea mai frumoasa si emotionanta poveste pentru acel gadget. După ce povestea a fost șlefuită până la perfecțiune, a listat din nou produsul pe Amazon adaugand si acel story scris de el. Produsul s-a vandut in final pentru 4500 de dolari.

Catelul si Purcelul intra in comert

 

Cine sunt de fapt Catelul si Purcelul din zicalele romanesti? Te-ai intrebat vreodata de ce adaosul de “anything” este exprimat prin “Catelul si Purcelul”? Mai important decat atat, ai incercat vreodata sa inlocuiesti Catelul si Purcelul cu alte personaje? Ce ai putea alege? Vrabia si Cameleonul? Furnica si Elefantul? Nimic nu se potriveste asa cum Catelul si Purcelul stiu exact sa exprime ceea ce tu vrei sa transmiti.

 

Pe principiul Catelul si Purcelul functionam si noi si toata industria de Copywriting pe care o dezvoltam. Pentru ca produsul sa poata fi vandut, trebuie sa gasesti exact formulele corecte de transmitere al mesajului. Folosind “Catelul si Purcelul” reusesti mereu sa te faci inteles. De ce nu ai putea face acest lucru si in magazinul tau online? Care sunt Cateii si Purceii tai? 

Magazinul online al Purcelului

 

Pentru ca povestea sa poata fi continuata, Catelul si Purcelul trebuie sa ramana cu noi pana la final, astfel vom afla chiar si parerea acestora despre toata industria de Continut creat pentru E-commerce. 

 

Nu o sa iti vina sa crezi, dar Purcelul a decis sa isi deschida o bacanie online. Știm ce crezi, e putin tras de par. Pentru binele poveștii, imaginează-ți un porc cu șorț și ecuson de Casier.

Probabil deja ti-ai dat seama ca Purcelul nostru va avea de truda cu noua lui afacere, mai ales când competiția în mediul off-line al ogradei e atât de acerbă. De ce ar vrea Calul, de exemplu, sa astepte pentru doua kilograme de Fân cand ar putea foarte simplu sa mearga pana la bacania offline a Catelului, iar totul ar putea fi rezolvat in 5 minute. 

 

Concurenta aceea acerba mentionată mai sus se referă de fapt la clasicul Cățel vs. Purcel. A cui băcănie e mai profitabilă? Purcelul fiind cel care opereaza doar online, profitul lui fiind unul micut, iar Catelul are un așezământ fizic in centrul comunei, iar profitul lui este echivalent cu puterea de cumparare a comunei. Este singurul magazin fizic din comuna, iar singurul potential concurent este Purcelul.

Purcelul si momentele lui de cumpana

 

Oare este posibil sa fi gresit? De ce m-am gandit ca as putea sa imi fac bacania online?

Singurul client pe care l-am avut in ultimele 4 zile a fost probabil tot Catelul ca sa vada cum functioneaza sistemul meu de livrare. Offf… 

 

Purcelul era foarte abatut din cauza ca afacerea lui online mergea spre disparitie. Se uita mereu la succesul Catelului, iar asta il punea si mai tare intr-o situatie critica. 

 

Pana intr-o zi cand Catelul anunta in sat deschiderea noului sau website unde isi vindea produsele si online. Sa fi vazut uimirea pe fata Purcelusului. Ghici ce? Pentru că personajul canin avea si putere financiara, bacania lui offline mergea de minune. 

 

Catelul a inceput sa investeasca in reclame si promotii care ajungeau chiar si in comunele vecine. Pana sa iti dai seama, Catelul incheiase un parteneriat cu vecinul sau Calul pentru a putea face livrari in toate celelalte 6 comune vecine. Purcelul era depresiv, Catelul reusea sa vanda si offline si online.

Ce nu stia Catelul

 

Fiind intr-o situatie critica atat pentru el, dar si pentru afacerea lui, Purcelul si-a luat inima in dinti si a apelat la idolul sau, la cel care l-a inspirat sa isi inceapa o afacere in mediul online. Bufnita, de care vorbeam si in capitolul 1 era la cu totul alt nivel. Se ocupa de stocuri de zeci de mii de euro si administra peste 10 magazine online. 

 

Purcelul stia trick-ul cu storytelling-ul care vinde, iar in situatia in care se afla parea ca asta ar fi ultima solutie. Stiind ca Bufnita este inteleapta, a mers la aceasta pentru a-i cere ajutorul. Vazandu-l indurerat, dar totusi dedicat, Bufnita i-a oferit ajutorul fara sa ii ceara nimic in schimb.

 

  • Purcelule, exista mii de magazine online care comercializeaza mai mult sau mai putin

aceleasi produse ca si tine. Cu totii facem promotii, cu totii facem reduceri, cu totii oferim discount-uri si transport rapid. Tu mai ai de invatat, dar in esenta, toate magazinle online sunt la fel. Tu trebuie sa stii cum sa atragi clienti din alte comune sau chiar de mai departe. Doar tu poti seta limitele. Purcelul a fost surprins de usurinta cu care ieseau acele vorbe din ciocul Bufnitei.

Povesteste despre produsul tau

 

Bufnita era recunoscuta pentru dialogurile directe si ascutite. Purcelul era incantat ca privind lucrurile in mod obiectiv, solutii se puteau gasi. Dar cum sa procedeze, care era solutia si ieftina, dar care putea fi facuta o singura data pentru rezultate eterne?

 

Dorinta Purcelului era una foarte mare. Din fericire Bufnita era expertul, iar acesta a fost momentul in care Purcelul era increzator in serviciile oferite de ea. 

 

  • Ajuta-ma Bufnita! Vreau sa ii arat Catelului ca nu trebuie doar sa vinzi ci trebuie sa ii faci

pe clientii tai sa se intoarca la produsele tale. 

 

  • Draga Purcelule, tot ceea ce trebuie sa faci este sa spui povestea produselor tale pentru 

ca acestea sa ajunga direct in sufletul clientilor tai. Produsele tale trebuie sa insemne mai mult decat niste alimente sau bucati de material degradabil. 

Purcelul a deci sa cumpere abilitatile de scriitor ale Bufnitei, iar la sfatul acesteia, a crescut si preturile cu 25% pentru fiecare produs. Bufnita s-a pus pe treaba, iar Purcelul era nerabdator.

Poti cumpara de oriunde, cum faci diferenta?

 

Toate cele 100 de produse ale Purcelului aveau acum cate o poveste proprie. Purcelul aplicase strategia Bufnitei si totusi, inca nu vindea nimic. Purcelul a platit cu ultimii lui bani Calul pentru a imprastia in comuna zvonul ca produsele lui sunt unice si fiecare dintre acestea provine din locuri nemaivazute fiind fabricate din materiale magice.

 

Zis si facut. Calul a vorbit cu foarte multi locuitori din comuna. In prima faza, bacania online a Purcelului a inceput sa prinda viata din curiozitatea starnita de zvonuri. Apoi au observat ca produsele pe care le cumparau primeau atentia pe care o merita.

 

Datorita talentului de scriitor al Bufineti, povestile erau amuzante, starneau curiozitati, ii faceau pe clienti sa vorbeasca despre ele, iar usor usor, toate comunele cumparau acum produse de la Purcel.

 

Ce avem din nou de invatat? Nu conteaza pretul, nu conteaza cantitatea. Ceea ce conteaza cu adevarat este povestea pe care o spui pentru a ajunge la inima clientilor tai.

Îmbunătățește-ți magazinul online

Descrieri pentru Produse

Descrierile produselor tale sunt cea mai bună sursă de conținut. Noi te vom ajuta să spui povestea magazinului ta. Împreună cu optimizarea SEO, vei deveni un competitor.

Conținut magazin online

Un magazin online este o mină de aur pentru conținut optimizat. Catalogul tău de produse este locul nostru de joacă.

Articole pentru blog

Chiar dacă magazinul tău vinde șosete sau mâncare pentru animale, un blog este un “must”. Lasă-ne pe noi să avem grijă de cuvintele cheie și fraze deocheate.

Social media

Un calendar editorial pare complicat și greu de respectat? Postările pe Facebook, Secțiunile de shop și bannerele cu effect pot deveni responsabilitatea noastră

Brand awareness

Brand Awareness-ul poate fi crescut doar în condiții de atenție maximă și consistență. Acest process poate fi time-consuming, dar masochismul ne recomandă. Ne ocupăm noi de brand-ul tău.

Ce spun clienții

Continut original

Conținut Optimizat SEO

Conținut plin de informație

Dopamină = conversii

Conținut care abordează clienții într-o manieră politicoasă indirectă pentru a porni anumite emoții.

Cauți un plan de content marketing?

Dacă încă nu ai reușit să treci prin mica noastră poveste, toate cele 7 capitole sunt disponibile la începutul paginii. Contactează-ne apoi pentru a pune la cale planul tău de Content Marketing.

Completează formularul pentru o ofertă personalizată