Articole SEO / Continut SEO

Orice ai face, dacă ești antreprenor și deții un website, sigur ai auzit de SEO. Fiind experți în cuvinte cheie și descrieri meta, putem spune cu mâna pe inimă că îți înțelegem suferința și știm cât de lung poate fi un proces de optimizare, de cât de mult timp investești pentru ca website-ul să fie indexat și cât de greu este să găsești o combinație de cuvinte cheie potrivită produselor tale.

 

Norocul tău este că noi facem asta de ani de zile, suntem bloggeri, scriem conținut optimizat pentru bloguri, iar rezultatele sunt îmbucurătoare. Colaborările noastre pe termen lung implică peste 60 de articole scrise pentru un client. Am presupus că după luni de zile de colaborare, încă avem cerințe, deci rezultate se văd.

 

De ce ai nevoie de conținut SEO?

 

Pentru că te-ai săturat să îți vezi concurență în prima poziție din Google. Acela este locul tău, nu? Cam asta este singurul motiv pentru care ai vrea că website-ul să fie plin ochi cu optimizare SEO și mult mult mult conținut în care se regăsesc multe multe multe cuvinte cheie.

 

Cum știi care sunt cuvintele cheie potrivite? Floare la ureche, te vom ajuta noi. Mare parte din timpul pe care îl petrecem pentru a crea un conținut informativ, optimizat și care vinde, este investit în câteva sesiuni de research pentru a putea vedea care sunt cele mai potrivite cuvinte cheie pentru afacerea ta.

 

Traficul organic este una dintre resursele necesare unui proces de vânzare eficient. Prin eficient înțelegem multe produse sau servicii ori colaborări încheiate cu succes. Trebuie să ai în vedere că optimzarea SEO îți va aduce trafic și clienți, dar este de datoria ta să îi ții pe website. Optimizarea SEO contează 50% dintr-un proces în care cealaltă jumătate este puternic reprezentată de capacitatea website-ului de a prezenta eficient produsul și ușurința cu care se poate achiziționa.

 

Deci vei avea nevoie de conținut SEO, dar care și transmite un mesaj puternic. Toate afacerile aplică optimizări SEO, dar nu toate afacerile au succes. Că să te putem ajută și pe partea de creare de conținut, aruncă o privire pe pagină noastră unde vorbim despre cât de important este să ai un conținut care produce vânzări. Copywriting.

 

De ce un conținut SEO este catalogat ca fiind complex?

 

Un gen de conținut cum este cel optimizat SEO este complex din două motive: Primul motiv este frecvența de cuvinte cheie dintr-un anumit calup de content. Dacă îți dorești ca magazinul tău să vândă șosete verzi, în articolele scrise de tine sau peste tot pe website trebuie să pui “șosete verzi” de mai multe ori decât este necesar. Cuvintele cheie sunt doar o mică parte a optimizării dar fiecare lucru contează.

 

Al doilea motiv este nivelul de dificultate din procesul de scriere al unui astfel de conținut. “Șosete verzi” este o sintagmă relativ ușor de folosit astfel încât să nu iasă în evidență. Imaginați-vă că unele cabinete dentare își doresc să aibă succes după căutări de genul:”bont protetic”. Este evident că pentru un copywriter, un astfel de cuvânt cheie va fi o provocare. Suntem transparenți și recunoaștem că am avut și momente în care credeam că anumite cuvinte cheie nu pot fi incluse.

 

Ne-am descurcat până la urmă și am reușit să avem parte numai de clienți fericiți.

 

Spor la conversii!