Articole plătite. Cum ajungem direct la inima CEO-ului?

articole platite

Articole plătite. Cum ajungem direct la inima CEO-ului?

Mindset-ul cu care ne-am specializat în servicii de copywriting si articole platite este și rămâne în continuare crearea unui conținut vibrant care aduce rezultate și construiește colaborări puternice de pe urma cărora atât noi cât și beneficiarul avem de câștigat. Te-ai întrebat vreodată cum poți scrie conținut care îți transformă colaborarea dintr-un proiect simplu într-un parteneriat pe termen lung?

Când te așezi bine pe tastatură și accepți un proiect de copywriting cu texte site sau articole platite trebuie să ai în vedere cât de repede și eficient te poți conecta cu audiența clientului tău și cât de repede îi poți urca poziția în piață.

Gândește-te că ai un cozonac în cuptor. Nu vrei nici să îl bronzezi prea tare, dar nici să fie crud că altfel, pică greu la stomac. Fă-o corect, lasă cuptorul să se încingă și vei avea un cozonac de calitate.

Dar care este secretul? Cum poți crea un conținut care să câștige inima clientului și să îți aducă proiecte pe termen lung din care să beneficiezi și tu dar și clientul?

  1. Înțelege viziunea clientului

Înainte de a te arunca direct într-un editor de text pentru a scrie ori în baza unui research ori din proprie experiență încearcă să înțelegi limbajul beneficiarului.

  • Efectuează un audit de conținut al website-ului
  • Listează problemele tehnice
  • Începe un research despre background-ul beneficiarului
  • Fii atent la ce cuvinte folosești

Dacă nu ai în vedere măcar jumătate din aceste lucruri, riști să investeșți timp și resurse într-o muncă cinstită, dar care nu reflectă în totalitate ceea ce dorește clientul să transmită. Salvează-ti timp și ție și clientului și pregătește-te înainte. Înțelege viziunea clientului.

  1. Stăpânește creativitatea din articole platite

Cei mai mulți clienți vor fi cei care au nevoie de construirea unei imagini puternice al unui produs nou sau îmbunătățit. De cele mai multe ori vei avea de scris articole platite despre cât de bun este un produs și de ce este bine ca oamenii să îl cumpere sau folosească.

Pentru asta vei avea nevoie de un ton corect și multă multă creativitate. Sunt foarte mari șansele să trebuiască să scrii textul pentru un spot video sau pentru o campanie pe Social Media. Poate va trebui să vii cu un slogan nou sau un nume de produs.

  • Un exemplu legat de tonul conținutului: Tonul folosit pentru descrierea scutecelor pentru copii nu va fi niciodat ăla fel cu cel folosit într-un articol despre mașini sprotive.

Exemplul este puțin dus la extrem, dar de cele mai multe ori, cuvinte precum: “Putere, “dur”, “greu”, “performant”, nu se potrivesc în descrierea de la Pampers, corect?

Același lucru se aplică și la nivel micro. Trebuie să găseșți tonalitatea potrivită pentru produsul pe care îl abordezi.

  1. Make it social

Indiferent de client sau conținut, tot trebuie să îți faci treaba de copywriter și să atragi oamenii să dea click pe articolul tău. Cum altfel să faci acest lucru dacă nu făcând referire la câteva “Pain Points” sau să ai abordări sociale? Uite o listă de exemple pentru care audiența va da click dacă tu pretinzi că ai soluții.

  • Program încărcat
  • Buget limitat
  • Educație, know-how
  • Încredere de sine scăzută
  • Relații sociale
  • Frică de eșec
  • Probleme de sănătate
  • Lucruri care au un impact major asupra sănătății ori activității de business

Subiectul este unul stufos dar sperăm că cel puțîn deocamdată ți-am dat de gândit și că vei avea în vedere îmbunătățirea serviciilor pe care le prestezi.

No Comments

Post A Comment